آمادگی قبل از کنکور و یادگیری کامل دروس همیشه از دغدغه‌های مهم دانش آموزان بوده و هست. در همین راستا هم امروزه آموزشگاه‌ها و کلاس‌های متعددی برای این که دانش آموز را در رقابت کنکور آماده کنند، تاسیس شده‌اند. همچنین به علت نواقصی که گاهی در سیستم آموزشی مدارس به وجود می‌آید هم افراد مجبورند که برای رفع آن‌ها، کلاس‌های تقویتی را دنبال کنند. اما سوالی که پیش می‌آید این است که بهترین کلاس آمادگی کنکور در کرج کجا می‌تواند باشد؟

کلاس آمادگی کنکور در کرج

پیدا کردن بهترین کلاس آمادگی کنکور در کرج کار چندان آسانی نیست چون تعداد زیادی از موسسات کنکوری هستند که ادعای بهترین بودن را دارند. باید دقت کرد برای ایجاد مسیری در راستای موفقیت در کنکور و تحصیلات حتماً آموزشگاه خوبی را انتخاب کنید. کلاس‌های آمادگی کنکور برای هر درس متفاوت است و دانش آموز می‌تواند با توجه به نقاط ضعف و قوتی که در دروس دارد، کلاس مد نظرش را انتخاب و در آن شرکت کند. حالا اگر بخواهیم یکی از بهترین موسسات برای کلاس آمادگی کنکور در کرج را به شما معرفی کنیم، موسسه آموزشی پایدار انتخاب ما به شما ست. آموزشگاه پایدار با در کنار هم قرار دادن اساتید زبده، با سابقه و با تحصیلات بالا سعی دارد که بهترین تجارب علمی و تحصیلی را برای دانش آموزان رقم بزند.

انتخاب مناسب کلاس آمادگی کنکور

برخی از افراد هستند که تنها با شنیده‌ها و گفته‌های دیگران بدون داشتن تجربه و تحقیقات کافی، فرزندشان را در مرکزی نامعتبر ثبت نام می‌کنند. این که بتوانید کلاس کنکور خوبی را انتخاب کنید، در مسیر موفقیت دانش آموز بسیار تاثیر گذار خواهید بود. برای این کار بهتر است که از یک مشاوره تحصیلی خوب کمک بگیرید، که موسسه آموزشی پایدار مشاوران بسیار با سابقه‌ای را در این زمینه دارد. مشاور تحصیلی شما را راهنمایی می‌کند که با توجه به اهداف، وضعیت فعلی، سطح علمی مد نظر، نقاط ضعف و… چه آموزشگاه و چه دروسی را انتخاب کنید. نیم دیگر مهم در انتخاب موسسه کنکوری، برقراری ارتباط صحیح بین دانش آموز و موسسه است، که تنها با بازدید حضوری از آموزشگاه می‌توان این موضوع را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: هزینه تدریس خصوصی شیمی دهم در کرج چقدر است؟

بهترین زمان شروع کلاس‌های کنکوری

برای شروع کلاس‌های کنکوری در هر پایه‌ی دوره متوسطه که باشید، کار درستی انجام داده‌اید. اما باید گفت که ایده آل‌ترین زمان برای شروع پایه دهم است. در پایه دهم دانش آموز زمان کافی برای تست زنی کامل و یادگیری دقیق مفاهیم را دارد. همچنین چون پایه دهم پایه سال‌های یازدهم و دوازدهم را تشکیل می‌دهد، بهتر است که انتخاب درستی در کلاس آمادگی کنکورتان داشته باشید که در سال‌های بعدی درسی دچار ایراد نشوید.

رفتن به این کلاس‌ها در سال یازدهم هم اهمیت دارد، و اگر دانش آموز تلاش کافی را انجام دهد می‌تواند جبران یک سالی را که پشت سرگذاشته کند. در کلاس‌های کنکوری یازدهمی‌ها دروس سال دهم هم به طور خلاصه و جمع بندی یادآوری می‌شود.

بسیاری از دانش آموزان هم هستند که به دلیل سهل انگاری و عدم داشتن هدف کلاس‌های آمادگی کنکور را نادیده می‌گیرند و تازه یک سال مانده به کنکور یاد آموزش می‌افتند. اما باز هم زمانی برای غبطه خوردن نیست! فرد باید با تلاش و کوشش شبانه روزی و انرژی مضاعف، زمان‌های هدر رفته جبران کند و آموزش ببیند.

تاثیر کلاس آمادگی کنکور

این که شما در کلاس کنکور شرکت کنید و حتماً جزو رتبه‌های برتر باشید، تثوری غلط است. کسب رتبه خوب، دقیقا مرتبط با هدف و تلاشی است که دارید. باید نسبت به هدف‌تان تلاش کنید، در کلاس‌ها مداوم شرکت داشته باشید، قدم به قدم با برنامه ریزی پیش بروید، تمرین کنید، تست بزنید و آزمون دهید. در این صورت است که کلاس کنکور موثر خواهد بود. در واقع کلاس کنکور یک کمک کننده است. بسیاری از افراد هستند که بدون شرکت در کلاس‌های کنکور رتبه‌های برتر کسب می‌کند و چه بسا افرادی که حتی با آموزش‌های دقیق هم به علت نداشتن تلاش و کوشش به نتیجه نمی‌رسند.

در کلاس آمادگی کنکور چه چیز‌هایی آموزش داده می‌شود؟

  • صفر تا صد محتوای درسی به صورت تستی و تشریحی
  • روش مطالعه دروس
  • روش مرور درس خوانده شده
  • چگونگی تمرین
  • نکات مشاوره‌ای
  • شگردهای تست زنی صحیح
  • شیوه‌های افزایش سرعت پاسخگویی به سوالات
  • مدیریت زمان در کنکور

کلاس آمادگی کنکور در کرج + آموزشگاه کلاس آمادگی کنکور در کرج

مزایای شرکت در کلاس آمادگی کنکور

  • کشف نقاط ضعف و قوت
  • افزایش مدیریت و سازماندهی دروس و زمان
  • یادگیری بهتر نظم و برنامه ریزی درس‌های کنکور
  • یادگیری ترفند و تکنیک‌های حل مسائل
  • افزایش اعتماد به نفس
  • کاهش استرس و اضطراب دانش آموز
  • افزایش مهارت دانش آموز در تست زنی
  • ارتباط با دیگر دانش آموزان سبب افزایش روحیه و اطلاعات

هزینه کلاس‌های آمادگی کنکور

هزینه‌های دقیق کلاس آمادگی کنکور در کرج، در موسسه آموزشی پایدار را حتماً باید به صورت تلفنی و یا حضوری مشخص کنید، چرا که این موضوع به تعداد انتخاب دروس، موضوع درس و اساتید دارد. آموزشگاه علمی کنکور پایدار از جمله موسسه‌هایی است که نسبت به اساتید با سابقه و کلاس‌های پر بار علمی که برگزار می‌کند، هزینه‌های بسیار مناسبی را دریافت می‌کند.

سوالات متداول

بهترین کلاس آمادگی کنکور در کرج کجاس است؟

موسسه آموزشی پایدار انتخاب ما به شما ست. آموزشگاه پایدار با در کنار هم قرار دادن اساتید زبده، با سابقه و با تحصیلات بالا سعی دارد که بهترین تجارب علمی و تحصیلی را برای دانش آموزان رقم بزند.

تاثیر کلاس آمادگی کنکور در رتبه کنکور چقدر است؟

این که شما در کلاس کنکور شرکت کنید و حتماً جزو رتبه‌های برتر باشید، تثوری غلط است. کسب رتبه خوب، دقیقا مرتبط با هدف و تلاشی است که دارید. باید نسبت به هدف‌تان تلاش کنید، در کلاس‌ها مداوم شرکت داشته باشید، قدم به قدم با برنامه ریزی پیش بروید، تمرین کنید، تست بزنید و آزمون دهید. در این صورت است که کلاس کنکور موثر خواهد بود.

هزینه کلاس آمادگی کنکور در آموزشگاه پایدار چقدر است؟

هزینه‌های دقیق کلاس آمادگی کنکور در کرج، در موسسه آموزشی پایدار را حتماً باید به صورت تلفنی و یا حضوری مشخص کنید، چرا که این موضوع به تعداد انتخاب دروس، موضوع درس و اساتید دارد.

مشاوره رایگان کلاس آمادگی کنکور در کرج

موسسه آموزشی کنکور پایدار در راستای کسب نتایج هر چه بهتر دانش آموزان این امکان را فراهم آورده است که خانواده‌ها و دانش آموزان بتوانند در یک جلسه مشاوره رایگان سوالات‌شان را بپرسند‌. تعداد جلسات، هزینه‌های پرداختی، سوابق اساتید و از این قبیل سوالات آن‌هایی هستند که برای اکثر افراد ایجاد می‌شود.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: کلاس آمادگی کنکور در کرج، آموزشگاه کنکور در کرج، انتخاب کلاس آمادگی کنکور خوب در کرج، هزینه کلاس‌های آمادگی کنکور، مزایای شرکت در کلاس آمادگی کنکور 

5/5 - (3 امتیاز)