کلاس‌های خصوصی و کنکوری مقوله‌های جدیدی هستند که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. معمولاً دانش آموزانی که در پایه‌های درسی‌شان ضعیف هستند بیشتر طرفدار تدریس خصوصی می‌باشند. و از درس‌هایی که دانش آموزان معمولا دچار اشکالات متعدد می‌شوند، درس فیزیک است. موسسه آموزشی پایدار برای رفع مشکلات درسی استادانی برای تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج تعیین کرده است که، همه از سابقه‌های بالا و تحصیلات علمی خوب برخورداند.

تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال معلم یا آموزشگاهی برای تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج می‌گردید، پیشنهاد ما به شما موسسه آموزشی پایدار است. موسسه آموزشی پایدار با ایجاد فضای آموزشی صحیح در کنار اساتید حرفه‌ای و تحصیل کرده شما را در یادگیری درس فیزیک همراهی می‌کند. بهتر است که ایرادات درس را از هر لحظه که احساس کردید، رفع کنید. کلاس‌های خصوصی و عمومی و آنلاین و آفلاین موسسه پایدار به شما کمک می‌کنند که اشکالات درسی‌تان را در زمان کوتاهی رفع کنید. رفع شدن مشکلات در همان ابتدا باعث می‌شود که در دروس یا پایه‌های بعدی ضعف نداشته باشید.

معرفی کتاب فیزیک دهم

کتاب فیزیک دهم اولین کتاب فیزیکی است که دانش آموز را با فیزیک آشنا می‌کند. در برنامه درسی دوره متوسطه یا همان دبیرستان در رشته‌های تجربی و ریاضی کتاب فیزیک قرار گرفته است که علم تجربی فیزیک را به خوبی به دانش آموز یاد می‌دهد. این درس از آن درس‌هایی است که نیاز به آموزش دقیق داشته، چرا که در دانشگاه هم با آن سر و کار خواهید داشت. کتاب فیزیک دهم شامل ۴ فصل با عنوان‌های اندازه گیری، کار-انرژی و توان، ویژگی‌های فیزیکی ماده و دما و گرما است که هر کدام از این فصل‌ها مطالب علمی مختص به خودش را دارد. فعالیت‌های این کتاب به نحوی طراحی شده‌اند که دانش آموز بتواند استدلال منطقی داشته باشد، مسئله حل کند و یا تفکر انتقادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلاس آمادگی کنکور در کرج کجا است؟

فیزیک دهم در کنکور

از درس فیزیک پایه دهم در کنکور سراسری ۸ سوال از ۳۰ سوال می‌آید که ۲۷ درصد سوالات فیزیک کنکور را شامل می‌شود. سوالات این پایه به طور طبقه بندی و تقسیم شده از هر ۴ فصل کتاب به شرح زیر می‌آید؛

  • ۱ سوال از فصل اول فیزیک دهم؛ فصل فیزیک و اندازه گیری
  • ۲ سوال از فصل دوم فیزیک دهم؛ فصل کار، انرژی و توان
  • ۲ سوال از فصل سوم فیزیک دهم؛ فصل ویژگی‌های فیزیکی مواد
  • ۳ سوال از فصل چهارم فیزیک دهم؛ فصل دما و گرما

هزینه تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج

موسسه کنکوری پایدار از آن موسسه‌هایی نیست که علاوه بر هزینه‌های گزافی که دریافت می‌کند در انتها هم نتواند نتایج مثبت برای دانش آموز حاصل کند. این موسسه برای تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج مناسب‌ترین هزینه‌ها را دریافت می‌کند تا همه‌ی دانش آموزان در هر سطح علمی بتوانند آموزش خوبی داشته باشند. بهتر است که برای مشخص کردن دقیق هزینه‌های تدریس با آموزشگاه تماس گرفته و دراینباره مشاوره دریافت نمایید.

رزومه اساتید فیزیک موسسه پایدار

  • سیداکبر ساداتیان
  • لیسانس فیزیک محض
  • فوق لیسانس فیزیک محض
  • دکتری فیزیک هسته ای
  • با بیش از 20 سال سابقه تدریس فیزیک در مدارس تیزهوشان، فرزانگان، انرژی اتمی، نمونه دولتی و برترین مدارس تهران کرج و سایر شهرستان ها
  • مدرس بالغ بر 1000 دانش آموز رتبه برتر کشوری در رشته ای ریاضی و تجربی
  • با شیوه تدریس خلاق پر انرژی و پویا از طریق درگیر کردن تک تک دانش اموزان هنگام تدریس و حل مسئله

ویژگی‌های یک کلاس فیزیک خوب برای پایه دهم

یک کلاس فیزیکی خوب باید دبیری داشته باشد که نسبت به تکنیک‌ها و تاکتیک‌های حل ماسائل آگاه باشد. به روز بودن تکنیک‌ها سبب می‌شود که دانش آموز بتواند به هر سوالی در حوزه تدریس پاسخ دهد. این کلاس باید شامل پرسش و پاسخ‌های مرتبط با فیزیک باشد که فعالیت دانش آموز را برانگیزد و او را از تمامی سر فصل‌ها آگاه کند. در کلاس باید اشکالات جزئی و کلی دانش آموز رفع شود تا برای دروس و پایه‌های آتی آمادگی کامل داشته باشد. همچنین جلسات آموزش باید در محیطی آموزشی انجام شود که دانش آموز را از فضای درسی دور نکند.

تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج/ آموزشگاه تدریس فیزیک دهم

مزیت کلاس خصوصی نسبت به گروهی

  • در کلاس‌های خصوصی توجه اساتید مربوط به یک دانش آموز است و این به یادگیری بیشتر کمک می‌کند. برای مثال دانش آموز می‌تواند طی یک کلاس چندین مرتبه یک مطلب را اموزش ببیند تا کامل به آن مسلط شود.
  • کلاس خصوصی سبب می‌شود که سطح علمی دانش آموز مشخص شود و آموزش با توجه به سطح علمی پیش می‌رود.
  • در هر جلسه از کلاس خصوصی که می‌گذرد، دبیر سطح علمی  دانش آموز را می‌سنجد تا یادگیری هموارتر شود.
  • روحیه‌ی دانش آموز در کلاس‌های خصوصی بالا می‌رود چون استاد با انگیزه دادن به بالا رفتن اعتماد به نفس او کمک می‌کند.
  • برنامه ریزی و هدف گذاری درسی بهتر صورت می‌گیرد. با توجه به شرایط فعلی دانش آموز معلم استراتژی مشخص می‌کند.

معایب کلاس خصوصی نسبت به گروهی

  • کلاس‌های خصوصی هزینه‌های بالاتری نسبت به کلاس‌های گروهی دارند.
  • حالت تدریس در کلاس‌های خصوصی عماً فشرده است.
  • تمرین و تکرار در کلاس خصوصی کمتر است.
  • گاهی فرآیند تمرکز و تکرار بر روی یک دانش آموز می‌تواند خسته و کسل کننده باشد، که این موضوع سبب کم شدن اشتیاق او برای درس است.

سوالات متداول

هزینه تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج چقدر است؟

موسسه آموزشی پایدار در کرج برای تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج مناسب‌ترین هزینه‌ها را دریافت می‌کند تا همه‌ی دانش آموزان در هر سطح علمی بتوانند آموزش خوبی داشته باشند. بهتر است که برای مشخص کردن دقیق هزینه‌های تدریس با آموزشگاه تماس گرفته و دراینباره مشاوره دریافت نمایید.

استاد فیزیک موسسه آموزشی پایدار چه کسی است؟

سیداکبر ساداتیان استاد فیزیک مجموعه پایدار است. این استاد شاخصه‌هایی مثل لیسانس فیزیک محض، فوق لیسانس فیزیک محض، دکتری فیزیک هسته‌ای، با بیش از 20 سال سابقه تدریس فیزیک در مدارس تیزهوشان، فرزانگان، انرژی اتمی، نمونه دولتی و برترین مدارس تهران کرج و سایر شهرستان ها، مدرس بالغ بر 1000 دانش آموز رتبه برتر کشوری در رشته ای ریاضی و تجربی، با شیوه تدریس خلاق پر انرژی و پویا از طریق درگیر کردن تک تک دانش اموزان هنگام تدریس و حل مسئله است.

کتاب فیزیک دهم شامل چه فصل‌هایی است؟

این درس از آن درس‌هایی است که نیاز به آموزش دقیق داشته، چرا که در دانشگاه هم با آن سر و کار خواهید داشت. کتاب فیزیک دهم شامل ۴ فصل با عنوان‌های اندازه گیری، کار-انرژی و توان، ویژگی‌های فیزیکی ماده و دما و گرما است که هر کدام از این فصل‌ها مطالب علمی مختص به خودش را دارد.

مشاوره رایگان تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج

موسسه آموزشی پایدار مشاوره رایگانی تعیین کرده است که دانش آموزان و والدین بتوانند در زمان ثبت نام و انتخاب کلاس‌ها آگاهی کامل داشته باشند. مشاوران تحصیلی با سابقه موسسه پایدار شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: تدریس خصوصی فیزیک دهم در کرج، آموزشگاه کنکور پایدار در کرج، اساتید فیزیک آموزشگاه پایدار، معرفی کتاب فیزیک دهم، مزیت‌های کلاس خصوصی نسبت به گروهی

5/5 - (4 امتیاز)