تدریس خصوصی مدلی از تدریس است که در آن مدرس تنها به یک دانش آموز، آموزش می‌دهد. و در ازای آن دانش آموز مبالغ بیشتری رد نسبت به آموزش‌های گروهی پرداخت می‌کند. برای آن که آموزش خصوصی ببینید نیاز است که مدرس خوبی را انتخاب کنید که بتواند آموزش صحیحی به شما بدهد.

در همین راستا موسساتی بنا شده‌اند که با گردآوری مدرسین حرفه‌ای و با سابقه کلاس‌های خصوصی و گروهی برگزار می‌کنند. مانند آموزشگاه پایدار که برگزار کننده انواع کلاس‌های آموزشی خصوصی و گروهی است مثل تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج که برترین مدرسین را در کرج دارد.

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج

در ابتدا گفتیم که برای آن که آموزش اثر بخشی داشته باشید نیاز به یک مدرس حرفه‌ای دارید مانند مدرسین آموزشگاه پایدار در کرج که همگی با سابقه تحصیلی مرتبط و بالا هستند. موسسه آموزشی پایدار برگزار کننده تخصصی کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج می‌باشد.

اگر بخواهیم دلیل تخصصی بودن آن را بگوییم، باید گفت که استادان ریاضی که تدریس بر عهده آن‌ها می‌باشد، از روش‌های کاملاً تخصصی، شیوه‌های نوین و جدید استفاده می‌کنند که باعث می‌شود دانش آموز بطور عمقی مطالب را درک کند.

رزومه مدرسین ریاضی یازدهم در موسسه آموزشی پایدار

  • استاد مجید مشفقی
  • لیسانس و فوق لیسانس ریاضی محض
  • با بیش از 20 سال سابقه تدریس در مراکز تیزهوشان فرزانگان نمونه دولتی و مدارس برتر کشور
  • تدریس گام به گام،پایه ای و مفهومی ریاضی
  • طراح برتر سوالات ریاضی رشته ریاضی و تجربی
  • استاد برتر آموزش دهنده معلمان ریاضی کشور
  • صبور،پرانرژی، خلاق،اخلاق مدار و دقیق

بیشتر بخوانید: مزایای تدریس خصوصی زیست شناسی یازدهم چیست؟

هزینه تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج

برای آن که مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین برای کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج نشوید، می‌توانید به آموزشگاه پایدار مراجعه کنید. هر چند که آموزشگاه پایدار مدرسین بسیار حرفه‌ای دارد و هر ساله چندین رتبه برتر نتیجه تلاش‌های مدرسین این آموزشگاه هستند، اما این موسسه سعی دارد که با دریافت هزینه‌های بسیار مناسب فعالیتی در راستای بالا بردن سطح علمی تمامی دانش آموز کرده باشد.

اما چون تعداد جلسات، نوع درس و مدرسی که برای تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج انتخاب می‌کنید می‌تواند در قیمت‌ها اثر بگذارند، پس بهتر است که با موسسه تماس بگیرید و پس از آن که شرایط مشخص شد هزینه‌های دقیق را بپرسید.

معرفی کتاب ریاضی یازدهم

ریاضی از آن درس‌هایی است که در زمان تحصیل همواره دانش آموز با آن سر و کار دارد. کتاب ریاضی یازدهم نیز از آن جمله درس‌ها است. ریاضیات به افراد کمک می‌کند تا نظم ذهنی داشته باشند و یا مطالب را بسیار بهتر درک کنند. بنابراین این درس در درس‌های مدرسه قرار گرفته است.

کتاب ریاضی یازدهم شامل ۵ فصل است؛

  1. هندسه تحلیلی و جبر
  2. هندسه
  3. تابع
  4. مثلثات
  5. توابع نمایی و لگاریتمی

هر کدام از این فصل‌ها مهم هستند و ضریب مهمی در کنکور دارند. برای موفقیت در کنکور باید به تمامی آن‌ها مسلط باشید.

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج/ مزایای تدریس خصوصی ریاضی یازدهم

بودجه بندی ریاضی یازدهم در کنکور

در کنکور رشته تجربی ۱۱ الی ۱۲ سوال از ریاضی پایه یازدهم مشخص شده است. باید سعی کنید تمام بخش‌های این کتاب را به خوبی یاد بگیرید تا از هر بخشی که سوالی طراحی شد، بتوانید به راحتی پاسخ دهید. همچنین باید سعی کنید در هنگام پاسخ دادن به تست‌ها به زمان توجه کنید تا زمان کم نیاورید.

ویژگی‌های کلاس خصوصی خوب برای ریاضی یازدهم

  • کلاس خصوصی که بتواند تاثیر گذار باشد، مدرس باید با آمادگی کامل تدریس را انجام دهد و بتواند حتی چندین بار یک بخش را آموزش دهد، مرور کند و بقدر کافی به دانش آموز تمرین بدهد.
  • مدرس در کلاس خصوصی باید رفتار مناسبی داشته باشد. یعنی بتواند به نحو صحیحی با دانش آموز ارتباط برقرار کند. بتواند فضای درسی را بقدری گرم و دوستانه کند که دانش آموز برای بیان سوالاتش احساس خجالت نکند.
  • یک مدرس خوب پشتیبان شاگردهایش است و تا شب امتحان دانش آموز را همراهی می‌کند تا به موفقیت برسند.
  • مدرس باید به آموزش و درس علاقه داشته باشد.

مزیت کلاس خصوصی نسبت به گروهی

  • حذف اتلاف وقت: در کلاس‌های خصوصی وقت دانش آموز برای رفت و آمد هدر نمی‌رود و این امکان وجود دارد که معلم به منزل دانش آموز برود.
  • پرسش تمامی سوالات: دانش آموز می‌تواند به هر تعداد که می‌خواهد سوالاتش را بپرسد. جو کلاس‌های خصوصی به نحوی است که دانش آموز می‌تواند همه‌ی سوالاتش را بدون خجالت بپرسد.
  • رفع اشکالات کامل درسی: چون مدرس در کلاس خصوصی بطور کامل به دانش آموز واقف است، در هر بخشی که ایراد داشته باشد می‌تواند سریعاً آن را رفع کند.
  • زمان بیشتر برای حل تمرین: در جلسات تدریس خصوصی تعداد تمرین بیشتری حل می‌شود، که این مسئله در نهایت نتایج بهتری خواهد داشت.
  • تمرکز بیشتر: در کلاس‌های تدریس خصوصی عواملی که حواس دانش آموز را از درس پرت می‌کنند وجود ندارد.
  • یادگیری سریع: دانش آموز در مدت زمان کوتاه‌تری می‌تواند درس‌ها را یاد بگیرد.

معایب کلاس خصوصی نسبت به گروهی برای ریاضی یازدهم

  • هزینه‌های کلاس خصوصی نسبت به گروهی بیشتر است و باعث می‌شود که همه نتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.
  • تعامل میان دانش آموزی وجود ندارد.
  • ساختار آموزشی مناسبی وجود ندارد زیرا معیارهای مدرس با ضعف‌های دانش آموزان متفاوت است.
  • در کلاس خصوصی میزان وابستگی دانش آموز به معلم زیاد است و فرد نمی‌تواند مستقل باشد.

سوالات متداول

بهترين موسسه کنکوری در کرج کجا است؟

موسسه آموزشی پایدار برگزار کننده تخصصی کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج می‌باشد.اگر بخواهیم دلیل تخصصی بودن آن را بگوییم، باید گفت که استادان ریاضی که تدریس بر عهده آن‌ها می‌باشد، از روش‌های کاملاً تخصصی، شیوه‌های نوین و جدید استفاده می‌کنند که باعث می‌شود دانش آموز بطور عمقی مطالب را درک کند.

از کتاب ریاضی یازدهم چند سوال در کنکور می‌آید؟

در کنکور رشته تجربی ۱۱ الی ۱۲ سوال از ریاضی پایه یازدهم مشخص شده است. باید سعی کنید تمام بخش‌های این کتاب را به خوبی یاد بگیرید تا از هر بخشی که سوالی طراحی شد، بتوانید به راحتی پاسخ دهید. همچنین باید سعی کنید در هنگام پاسخ دادن به تست‌ها به زمان توجه کنید تا زمان کم نیاورید.

مدرس خصوصی ریاضی یازدهم در آموزشگاه پایدار چه کسی است؟

استاد مجید مشفقی با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس ریاضی محض مدرس این درس هستند. استار مشفقی طراح برتر سوالات ریاضی رشته ریاضی و تجربی و استاد برتر آموزش دهنده معلمان ریاضی کشور، صبور،پرانرژی، خلاق،اخلاق مدار و دقیق هستند.

مشاوره رایگان تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج

مشاوره رایگانی که موسسه آموزشی پایدار در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌تواند به شما کمک کند که بهترین راه حل برای نقص‌های درسی‌تان بیابید. این آموزشگاه با هدف بالا بردن سطح علمی همه‌ی دانش آموزان خدماتی بسیار با کیفیت به صورت خصوصی و گروهی یا آنلاین و حضوری ارائه می‌دهد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در کرج، بهترین آموزشگاه کنکوری در کرج، مدرسین ریاضی یازدهم در کرج، بودجه بندی ریاضی یازدهم در کنکور

5/5 - (4 امتیاز)