کنکور نتیجه سرنوشت ساز چندین سال درس خواندن دانش آموزان می‌باشد. به همین علت اکثر دانش آموزان با قصد رسیدن به هدف‌های بزرگ در آینده، به دنبال یک آموزشگاه با کیفیت با درصد قبولی بالا در کنکور هستند تا بتوانند به نتیجه دلخواه خود برسند. بنابراین یکی ازمهمترین دغدغه‌های خانواده‌های ساکن کرج که دانش آموز دبیرستانی یا پشت کنکوری دارند؛ انتخاب یک آموزشگاه خوب کنکور برای فرزندانشان می باشد تا بتوانند آینده تحصیلی فرزند خود را تضمین نمایند. آموزشگاه علمی آزاد پایدار با ارائه کلاسهای گروهی و خصوصی، مشاوره، انتخاب رشته و برگزاری همایش کنکور در کرج در خدمت دانش آموزان عزیز می باشد.

برگزاری همایش کنکور در کرج توسط موسسه پایدار

هنگام نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون کنکور اغلب دانش آموزان دچار فراموشی در مباحث اولیه دروس می‌شوند. با گذشت زمان امکان دارد مباحث ابتدایی از ذهن آنها خارج شود که این مساله می تواند برای دانش آموز بسیار استرس‌زا باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای رفع این مشکل شرکت در همایش‌های جمع بندی کنکور می‌باشد. مرور مباحث درسی گذشته توسط دانش آموزان، یکی از عوامل اصلی در مراحل آمادگی برای کنکور می‌باشد. اما وقتی به زمان برگزاری کنکور نزدیک می شویم؛ جمع بندی مباحث قبلی برای دانش آموزان مشکل می باشد. زیرا وقت کافی برای مرور دروس وجود ندارد. همایش جمع بندی، نکته و تست دروس یکی از بهترین روش ها در چند روز آخر مانده به کنکور می باشد.

آموزشگاه علمی آزاد پایدار هرساله به برگزاری همایش کنکور در کرج می‎پردازد. این آموزشگاه با روش‌های جدید آموزش توسط اساتید برجسته و تکنیک‌های جدید تست زنی، از مطرح‌ترین آموزشگاه‌های سطح کرج و استان البرز می‌باشد. آموزشگاه آزاد پایدار با استفاده از مشاوران تحصیلی مجرب شرایط پیشرفت دانش آموزان را فراهم می‌نماید. همچنین با داشتن فضای آموزشی مناسب یکی از آموزشگاه های مطرح شهر کرج می‎باشد و همواره با استقبال دانش آموزان روبرو بوده است.

معرفی معتبرترین مرکز برگزاری همایش کنکور در کرج

همایش‌های کنکور بسته به نوع درس به صورت یک، دو یا سه روزه هستند و نزدیک به کنکور برگزار می‎شوند. در این همایش‌ها اساتید جزوه جداگانه ای برای دروس ارائه خواهند داد و سوالات احتمالی کنکور برای داوطلب حل می‌شود.

همایش کنکور در کرج که توسط آموزشگاه پایدار برگزار می شود؛ مزیت های بسیاری دارد. به عنوان مثال دانش آموزان می توانند با کمک گرفتن از اساتید برتر ایران اقدام به جمع بندی دروس نمایند. همچنین خط فکری طراحان سوالات کنکور در این همایش‌ها بررسی و سوالات توسط اساتید حدس زده می‌شود. در واقع شرکت در همایش کنکور کمک زیادی به داوطلب جهت مرتب نمودن ذهن او می‌کند و باعث می شود داوطلب کنکور روزهای پر از استرس و نگرانی نزدیک شدن به برگزاری کنکور را با آرامش پشت سر بگذارد.

پرسشی که در این موارد ذهن دانش آموزان و خانواده‌هایشان را درگیر می کند؛ این است که آیا شرکت در همایش‌های جمع بندی تاثیری در بالا رفتن درصد قبولی و سطح علمی دانش‌آموزان دارد؟ یا صرفاً این همایش‌ها یک کار تبلیغاتی بوده و برای کسب درآمد بیشتر توسط برخی از موسسات برگزار می شود؟

باید در جواب بگوییم که اولین تاثیر این همایش‌ها همانطور که در بالا اشاره شد؛ یادآوری مجدد نکات فراموش شده درسی در ذهن داوطلب می‌باشد و باعث می‌شود آموخته‌ها در ذهن دانش‌آموز از حالت پراکنده خارج شده و مرتب سازی شوند. اما همایش کنکور از نظر علمی به دلیل بازه کوتاه زمانی چندان قابل اتکا نمی باشد و فقط برای جمع بندی و مرور مطالب می باشد.

برگزاری همایش کنکور در کرج توسط آموزشگاه آزاد علمی پایدار با هدف استفاده آسان و بی واسطه داوطلبین کنکور از خدمات آموزشی بهترین و مجرب‌ترین اساتید ایران صورت می‌گیرد. در این رویداد علمی همایش‌های یک یا چند روزه به منظور جمع بندی دروس در آستانه زمان برگزاری کنکوربرگزار می شود. طی تجربه سالهای گذشته، مجموعه آموزشی پایدار اطمینان دارد که می تواند در این دوره فشرده در افزایش درصد دروس مختلف کنکور توسط داوطلبان تاثیرات مهمی بگذارد.

مزایای برگزاری همایش‌های کنکور

  1. مبادله اطلاعات به صورت مستقیم با دانش آموزان
  2. ایجاد بستر مناسب برای دانش آموزان با همراهی خانواده‌هایشان
  3. شناخت دانش آموزان از شرایط برگزاری کنکور
  4. آشنایی داوطلبان با تکنیک‌های موفقیت در کنکور

معرفی معتبرترین مرکز برگزاری همایش کنکور در کرج

همایش کنکور در کرج و پرسش و پاسخ

از دیگر فایده‌های تاثیر گذار همایش حضوری کنکور، پرسش و پاسخ است. به این شکل که اساتید مجرب و برگزیده با اشراف کامل به سوالات کنکور و مدل طرح سوالات، بسیاری از سوالاتی که امکان می‌دهند در کنکور آن سال بیاید را برای دانش اموزان حل می‌کنند و همچنین با پرسش‌های داوطلبان در خصوص مطالب متفاوت درسی و پاسخ توسط اساتید، بسیاری از ضعف های دانش آموزان برطرف می شود.

همایش جمع بندی شیمی

با توجه به اینکه درس شیمی ماهیت مفهومی، محاسباتی و حفظی دارد؛ ممکن است قبل از آزمون بسیاری از نکات این درس از قلم بیفتد. شرکت در همایش جمع بندی شیمی باعث تسلط بیشتر داوطلب بر روی مباحث این درس خواهد شد. لذا در خصوص درس شیمی برای شرکت در همایش کنکور در کرج می توانید به وبسایت آموزشگاه پایدار مراجعه و از زمان برگزاری همایش‌های این درس مطلع شوید.

همایش جمع بندی فیزیک

درس فیزیک یک درس اختصاصی می باشد که ضریب بسیار موثری در رشته های گروه تجربی و ریاضی دارد. با توجه به اهمیت بالایی که این درس در هر دو رشته دارد، برای آشنایی  با نحوه‌ی تست زنی درست، بهترین راه، شرکت در همایش جمع بندی فیزیک کنکور در آموزشگاه پایدار می باشد. بررسی مباحث تست خیز و جمع بندی نکات مهم این درس، از مواردی است که در این همایش انجام می شود.

همایش جمع بندی ریاضی

از جمله درس های مهم و رتبه ساز در هر سه گروه آزمایشی، درس ریاضی می‌باشد. همایش ریاضی می‌تواند مطالب مهم را مجدد برای دانش آموزان  مرور کرده و با توجه به اینکه اغلب سوالات این درس به شکل فرمول می باشند؛ بهترین روش های تست زنی را به داوطلبان بیاموزد.

همایش جمع بندی زیست شناسی

به دلیل حجم بالای مطالب درس زیست شناسی تنها حفظ کردن برای موفقیت در این درس کافی نیست؛ لذا علاوه بر جمع‌بندی در روزهای پایانی، داوطلب می‌تواند با شرکت در همایش جمع بندی زیست شناسی با نوع طراحی سوالات و روش تست زنی سریع آشنا شود.

دریافت مشاوره رایگان از موسسه علمی آموزشی پایدار

شرکت در همایش‌های کنکور در جمع بندی مطالب درسی به داوطلب کمک زیادی نموده و از نظر روحی باعث کاهش استرس داوطلبان می‌شود. موسسه آموزشی پایدار با برگزاری همایش کنکور در کرج و با کمک مجرب‌ترین اساتید کشور و مشاوران کارآزموده به داوطلبان کمک می کند تا بتوانند در بهترین حالت آمادگی خود برای شرکت در کنکور سراسری قرار بگیرند.

برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد برگزاری همایش کنکور می‌توانید از طریق راه های ارتباطی، از کارشناسان مجموعه آموزشی پایدار راهنمایی‌ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

جهت شرکت در همایش های کنکور از کدام مرکز آموزشی مشاوره رایگان دریافت کنیم؟

برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد برگزاری همایش کنکور می‌توانید از طریق راه های ارتباطی، از کارشناسان مجموعه آموزشی پایدار راهنمایی‌ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

شرکت در همایش جمع بندی شیمی چه مزایایی برای داوطلب دارد؟

شرکت در همایش جمع بندی شیمی باعث تسلط بیشتر داوطلب بر روی مباحث این درس خواهد شد. لذا در خصوص درس شیمی برای شرکت در همایش کنکور در کرج می توانید به وبسایت آموزشگاه پایدار مراجعه و از زمان برگزاری همایش‌های این درس مطلع شوید.

5/5 - (3 امتیاز)