در سال‌های اخیر کلاس‌های خصوصی آنلاین و حضوری با قدرت زیادی در فضاهای آموزشی پیشروی داشته‌اند. تدریس خصوصی همیشه مورد استقبال دانش آموزها و والدین بوده است و کمک شایانی به آن‌ها در حوزه آموزش کرده است و کمکی بوده برای آن دسته از افرادی که اشکالات‌شان را نتوانسته‌اند در مدرسه رفع کنند.

به همین منظور هم آموزشگاه‌هایی بنا شده‌اند که تدریس خصوصی درس‌ها را انجام می‌دهند. از جمله آموزشاتی که در موسسات آموزشی کرج صورت می‌گیرد، تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج در موسسه‌ایی مانند موسسه آموزشی پایدار می‌باشد.

تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج

اگر شما هم همانند افرادی که قصد داشتن تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج را دارید، موسسه آموزشی پایدار حتماً می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد‌. شاید بپرسید چرا؟!

موسسه آموزشی پایدار با برگزاری کلاس‌های خصوصی هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین توانسته در حیطه آموزشات خدمات کامل و جامعی ارائه دهد‌. در کلاس‌های خصوصی این موسسه روش‌های سنتی و غیر کاربردی دیگر استفاده نمی‌شوند و در ازای آن‌ها روش‌های مدرن استفاده می‌شوند.  محیط آموزشی این مرکز باعث می‌شود که دانش آموز در محیطی امن درس را یاد بگیرد. موسسه کنکوری پایدار از جمله موسساتی است که تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج علاوه بر کلاس‌های آموزشی امتحانات،تدریس را حتی به صورت کنکوری هم انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش خصوصی هندسه دهم در موسسه آموزشی پایدار چگونه انجام می‌شود؟

معرفی کتاب فارسی دهم

کتاب فارسی دهم اولین کتاب فارسی است که دانش آموزهای هر سه رشته دبیرستان و دانش آموزان فنی با آن روبه‌رو می‌شوند. درس فارسی از آن درس‌هایی است که از ابتدای مدارس دانش آموز با آن سر و کار دارد و تا آخرین مقطع فارسی باید آن را یاد بگیرد. هر چند که دانش آموزان درس فارسی را بی‌فایده می‌دانند، اما باید گفت که این درس مهم است زیرا به ما به عنوان یک ایرانی کمک می‌کند تا زبان فارسی را به خوبی یاد بگیریم.

کتاب فارسی دهم شامل اشعار و نوشته‌های شعرا و نویسندگان بزرگ ایرانی است. هدف از تالیف این کتاب آموزش زبان فارسی و درک مطالب و موضوعات فارسی می‌باشد.

بودجه بندی کنکور فارسی دهم

همانطور که می‌دانید برای آن که کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید به سوالات هر بخش با زمان بندی درستی پاسخ بدهید. بطور کلی تعداد سوالات فارسی در کنکور هر سه رشته دوره نظری ۲۵ سوال است که اگر بتوانید در مدت ۱۸ دقیقه به آن‌ها پاسخ بدهید این پروسه به طرز صحیحی طی می‌شود. برای فارسی دهم بودجه بندی هر سه سال به صورت زیر است؛

  • ۹ سوال از بخش قرابت معنایی
  • ۶ سوال از بخش واژگان و املا
  • ۵ سوال از بخش زبان فارسی
  • ۴ سوال از بخش آرایه‌های ادبی
  • ۱ سوال از بخش تاریخ ادبیات

تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج/ هزینه تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج

مدرسین خصوصی فارسی دهم در موسسه پایدار

  • استاد رعنا دلخواه
  • بیش از 30 سال سابقه تدریس درخشان در برترین مراکز و مدارس کشور فرزانگان ها
  • استاد رتبه های برتر کنکور ریاضی تجربی و انسانی
  • صبور، پرانرژی، دلسوز و مهربان
  • طراح برتر آزمون های کشوری

هزینه تدریس خصوصی فارسی دهم در موسسه آموزشی پایدار

باید گفت که نرخ هزینه‌های کلاس خصوصی فارسی دهم در موسسه آموزشی پایدار به پارامترهای مختلف و موثری مثل ساعات کلاس، تعداد جلسات، دستمزد مدرس و موارد اینچنینی وابسته است. برای اطلاع از قیمت‌های دقیق این موسسه بهتر است که با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و با کمک مشاوران موسسه پایدار میزان هزینه‌ها را مشخص کنید.

ویژگی‌های یک کلاس خصوصی فارسی خوب برای سال دهم

اگر بخواهیم درباره‌ی ویژگی‌های یک کلاس خصوصی خوب صحبت کنیم، باید درباره مدرس کلاس صحبت کنیم. چرا که این مدرس است که میزان کیفیت یک کلاس خصوصی را مشخص می‌کند.

مدرس باید بتواند ابتدا سطح درسی دانش آموز را بشناسد و سپس با سطحی فعلی دانش آموز درس دادن را انجام دهد. به علاوه شیوه صحیح درس دادن هم می‌تواند موثر باشد. هر دانش آموزی با شیوه‌ی متفاوتی بهتر مطالب را متوجه می‌شود. یک مدرس با سابقه می‌داند که به هر فردی چگونه آموزش دهد.

مزیت کلاس خصوصی نسبت به گروهی

  • کلاس خصوصی منحصراً برای یک دانش آموز و تمام نکات این کلاس مثل نحوه تدریس، آزمون‌ها، تمرینات و… همگی بر اساس سطح دانش یک دانش آموز انجام می‌شود.
  • امکان برگزاری کلاس‌های خصوصی در فرجه‌های امتحانات وجود دارد. و باعث می‌شود که دانش آموز حتی در مدت کمی هم بتواند امتحانات را به خوبی بگذراند.
  • بین شاگرد و استاد تعامل خوبی برقرار است که این باعث یادگیری بهتر درس می‌شود.
  • در کلاس‌های درسی خصوصی دانش آموز دیگر هواس پرتی ندارد و تمام هواسش به آموزشی است که می‌بیند.
  • مدرس بهتر می‌تواند روی نقاط ضعف دانش آموز تمرکز کند.

معایب کلاس خصوصی نسبت به گروهی برای فارسی دهم

  • در کلاس‌های خصوصی معمولاً دانش آموز استقلالش را از دست می‌دهد و وابسته به معلم می‌شود.
  • گاهی بعضی مدرسین شیوه آموزشی کمی دارند و این باعث می‌شود که تنوع در آموزش کم باشد و باعث کم شدن شوق فرد می‌شود.
  • نبودن تعامل در کلاس‌های خصوصی با دیگر دانش آموزان باعث می‌شود که اطلاعات آنطور که باید رد و بدل نشوند.
  • برای برگزاری کلاس‌های خصوصی باید هزینه‌های گزافی خرج کنید.

سوالات متداول

ویژگی کلاس خصوصی خوب برای فارسی دهم چیست؟

اگر بخواهیم درباره‌ی ویژگی‌های یک کلاس خصوصی خوب صحبت کنیم، باید درباره مدرس کلاس صحبت کنیم. چرا که این مدرس است که میزان کیفیت یک کلاس خصوصی را مشخص می‌کند.

کتاب فارسی دهم چه چیزهایی را آموزش می‌دهد؟

هر چند که دانش آموزان درس فارسی را بی‌فایده می‌دانند، اما باید گفت که این درس مهم است زیرا به ما به عنوان یک ایرانی کمک می‌کند تا زبان فارسی را به خوبی یاد بگیریم. کتاب فارسی دهم شامل اشعار و نوشته‌های شعرا و نویسندگان بزرگ ایرانی است. هدف از تالیف این کتاب آموزش زبان فارسی و درک مطالب و موضوعات فارسی می‌باشد.

هزینه کلاس‌های خصوصی فارسی دهم در موسسه آموزشی پایدار چقدر است؟

باید گفت که نرخ هزینه‌های کلاس خصوصی فارسی دهم در موسسه آموزشی پایدار به پارامترهای مختلف و موثری مثل ساعات کلاس، تعداد جلسات، دستمزد مدرس و موارد اینچنینی وابسته است. برای اطلاع از قیمت‌های دقیق این موسسه بهتر است که با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و با کمک مشاوران موسسه پایدار میزان هزینه‌ها را مشخص کنید.

مشاوره رایگان تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج

از شاخصه‌های برتر موسسه آموزشی پایدار این است که افرادی که قصد ثبت نام در این آموزشگاه را دارند می‌توانند درباره‌ی نحوه برگزاری کلاس‌ها، اساتید درس مد نظر، هزینه‌ها، متدها آموزشی و… سوالاتی در قالب یک جلسه مشاوره رایگان بپرسند. مشاوران این موسسه به تمامی سوالات شما به شکل صبورانه‌ای پاسخ می‌دهند تا هیچ گونه ابهامی باقی نماند و دانش آموز با آگاهی کامل بتواند ثبت نام کند. همچنین تمامی اطلاعات مربوط به رزومه اساتید را هم می‌توانید بپرسید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج، بهترین موسسه آموزشی در کرج، هزینه تدریس خصوصی فارسی دهم در کرج، مزیت کلاس‌های خصوصی نسبت به گروهی، ویژگی‌های کلاس خصوصی خوب برای فارسی سال دهم

5/5 - (3 امتیاز)