همیشه افراد در یادگیری یکسان نیستند و گاهی برای فراگیری یک مطلب یا درس نیاز به آموزش بیشتری دارند. در این زمان است که افراد به سمت آموزش‌های خصوصی می‌روند. تدریس خصوصی در واقع پشتیبانی تحصیلی از دانش آموز است که در فضای خارج از مدرسه و با هدف یادگیری درسی مهم انجام می‌شود.

اگر بخواهیم این موضوع را با ذکر مثالی توضیح بدهیم که دانش آموزان متعددی برای یادگیری آن به کلاس خصوصی احتیاج دارند، درس عربی مثال خوبیست.

درس عربی از جمله دروس سختی است که دانش آموزان‌ها اکثراً نیازمند صرف زمان و وقت بیشتری برای یادگیری هستند. به همین علت موسسه آموزشی پایدار، کلاس‌های تدریس خصوصی عربی دهم در کرج را برگزار می‌کند تا آن‌ها بتوانند اشکالاتشان را در این درس رفع کنند.

تدریس خصوصی عربی دهم در کرج

موسسه آموزشی پایدار موسسین با سابقه و تحصیل کرده‌ای دارد که برگزاری کلاس‌های تدریس خصوصی عربی دهم در کرج را به عهده دارند. این مدرسین می‌توانند با شیوه‌ی صحیح آموزشی، دلزدگی دانش آموز را از درس عربی کم کنند و با استفاده از تمرینات و آموزش‌های مفیدی که به دانش آموز می‌دهند سبب شوند که دانش آموز درس عربی را بهتر متوجه شود.

درس عربی از آن درس‌هایی ست که دانش آموز نیاز دارد توضیحات بیشتری بشنود که بتواند در کنکور موفق شود. این درس از دروس نیمه تخصصی رشته انسانی و عمومی رشته تجربی و ریاضی است. زمانی که دانش آموز بطوز صحیحی به کتاب مسلط باشد، می‌تواند هر گونه سوال تستی و تشریحی را در این درس پاسخ بدهد.

معرفی عربی دهم

کتاب عربی دهم رشته انسانی شامل ۸ درس می‌باشد که به دانش آموز قرائت صحیح اعراب و ترجمه جملات را می‌آموزد. درس عربی همانند خیلی از درس‌ها مبحثی کلی است که باید در چند پایه تحصیلی آموزش داده شود. مولف این کتاب طی ۸ درس به دانش آموز یاد می‌دهد چگونه، عبارات را به شکل صحیح ترجمه کند یا جملات را اعراب گذاری کند.

فهرست درسی کتاب کتاب عربی دهم شامل دروس زیر است؛

  1. صیغه افعال
  2. اعداد
  3. افعال ثلاثی مجرد و مزید (۱)
  4. افعال ثلاثی مجرد و مزید (۲)
  5. جمله اسمیه و فعلیه
  6. اعراب اجزای جمله اسمیه و فعلیه
  7. فعل مجهول
  8. جار و مجرور و نون وقایع

برای آن که بتوان جملات عربی را ترجمه کرد، نیاز است که از ابتدای اولین درس عربی، مطالب این کتاب را به خوبی فراگرفته باشید. اما اگر هم در پایه‌های قبلی دچار مشکل هستید، نگران نباشید، چون موسسه آموزشی پایدار با برگزاری کلاس‌های تدریس خصوصی عربی دهم در کرج در این راستا کمک‌تان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: چطور هزینه‌های کلاس خصوصی فارسی دهم را کم کنم؟

بودجه بندی عربی دهم کنکور

بودجه بندی درس عربی دهم در کنکور نظام جدید شامل هفت بخش می‌شود که هر کدام از این بخش‌ها اهمیت زیادی دارند. تعداد کل سوالات عربی برای رشته انسانی ۲۰ سوال است که این ۲۰ سوال را باید طی ۲۰ دقیقه پاسخ داد. یعنی هر سوال حدوداً ۱ دقیقه زمان. این بودجه بندی به شرح زیر است؛

  • بخش ترجمه ۸ سوال
  • بخش تحلیل صرفی ۳ سوال
  • بخش ضبط حرکات ۱ سوال
  • بخش قواعد ۷ سوال
  • بخش مفهوم ۱ سوال

تدریس خصوصی عربی دهم در کرج | ضرورت تدریس خصوصی عربی دهم

هزینه تدریس خصوصی عربی دهم

بسیاری از والدین و دانش آموزان نمی‌دانند که هزینه‌ها چه مقدار باید باشد که هم از لحاظ اقتصادی بصرفه باشد و هم از لحاظ آموزش نتیجه‌ی خوبی دهد. بسیاری از آن‌ها فکر می‌کنند که اگر هزینه زیادی پرداخت کنند، حتماً آموزش بهتری هم می‌بینند. در صورتی که باید گفت این تصور غلط است.

خیلی از آموزشگاه‌ها هستند که هم هزینه زیادی دریافت می‌کنند و هم آنطور که باید آموزش نمی‌دهند. موسسه آموزشی پایدار برای والدینی که نگران پرداخت هزینه‌ها هستند، کمک کرده است که بتوانند در ازای پرداخت مناسب‌ترین مبالغ، آموزشی با کیفیت ببینند. برای کسب اطلاع دقیق از هزینه‌ها می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

رزومه مدرسین عربی دهم در موسسه آموزشی پایدار

  • استاد حسین چشمی
  • بیش از 20 سال سابقه تدریس عربی کنکور در بالاترین سطح
  • استاد برتر کشوری جهت اعزام به خارج و تدریس در امارات متحده عربی
  • مدرس برترین دبیرستان های تیزهوشان فرزانگان نمونه دولتی تهران، کرج و سراسر ایران
  • مبدع شیوه های نوین و سریع یادگیری مطالعه و آزمون
  • برگزاری کلاس های فشرده جمع بندی و آموزش کامل
  • طراح آزمون برتر کشوری
  • برگزاری کلاس های پر شور و پرهیجان و آموزش از طریق درگیر کردن دانش آموزان هنگام تدریس و حل سوال

ویژگی‌های یک کلاس خصوصی عربی خوب برای سال دهم

یک کلاس خصوصی خوب، قطعاً مدرس خوبی دارد. مدرس خوب دو ویژگی مهم دارد اول این که به تدریس علاقه مند است و دوم آن که برای تدریس متعهد است. زمانی که معلم عاشق تدریس باشد نقش پر رنگی در موفقیت دانش آموزها می‌تواند داشته باشد.

از سوی دیگر معلم باید فن بیان خوبی برای آموزش درس‌ها داشته باشد بطوری که با توضیح یک یا دوباره، دانش آموز متوجه مطلب شود. همچنين سابقه کاری و تحصیلی مدرس هم باید با حوزه آموزشی که می‌دهد مرتبط باشد. قطعاً معلمی که رشته کاری یا تحصیلی در زمینه مکانیک دارد نمی‌تواند درس ادبیات را به خوبی آموزش دهد.

مزیت کلاس خصوصی نسبت به گروهی

  • در کلاس خصوصی فقط یک دانش آموز حضور دارد و این باعث می‌شود که تمام توجه به آن فرد باشد.
  • می‌توان تعداد جلسات کلاس خصوصی را خودتان انتخاب کنید و این کمک می‌کند که هم از لحاظ هزینه به صرفه‌تر باشد و هم آموزشی.
  • جو کلاس‌های خصوصی بسیار راحت‌تر است و یادگیری در این فضا بازدهی بهتری دارد.
  • می‌توانید خودتان مدرس را انتخاب کنید.
  • هر نوع سوال حتی سوالاتی از پایه‌های قبلی هم قابل پرسش است.
  • سطح کلاس و مطالبی که قرار است ارائه شوند را می‌توان تغییر داد.

معایب کلاس خصوصی نسبت به گروهی

  • در کلاس‌های خصوصی دانش آموز استقلالش را از دست می‌دهد و همیشه به معلم اکتفا می‌کند.
  • در آموزش‌های خصوصی تنوع کم است.
  • نقاط قوت و ضعف یک نفر در کلاس بررسی می‌شود و دانش آموز مطالب متنوع دریافت نمی‌کند.
  • ساختار آموزش هر استاد متفاوت است و بنابراین گاهی دانش آموز نمی‌تواند در یک راستا پیش برود.

سوالات متداول

آیا امکان برگزاری کلاس آنلاین عربی دهم هم در موسسه آموزشی پایدار وجود دارد؟

باید گفت که خوشبختانه موسسه آموزشی پایدار کلاس‌های آنلاین هم برگزار می‌کند. این کلاس‌های آنلاین به آن دسته افراد که امکان رفتن به کلاس‌های خصوصی حضوری را ندارند کمک بسیاری می‌کند.

مدرس عربی دهم در آموزشگاه کنکوری پایدار چه فردی است؟

استاد حسین چشمی با بیش از 20 سال سابقه تدریس عربی کنکور در بالاترین سطح‌ها است. استاد چشمی استاد برتر کشوری جهت اعزام به خارج و تدریس در امارات متحده عربی و مدرس برترین دبیرستان های تیزهوشان فرزانگان نمونه دولتی تهران، کرج و سراسر ایران هم می‌باشد.

از شاخصه‌های یک کلاس خصوصی عربی چیست؟

یک کلاس خصوصی خوب، قطعاً مدرس خوبی دارد. مدرس خوب دو ویژگی مهم دارد اول این که به تدریس علاقه مند است و دوم آن که برای تدریس متعهد است. زمانی که معلم عاشق تدریس باشد نقش پر رنگی در موفقیت دانش آموزها می‌تواند داشته باشد.

مشاوره رایگان تدریس خصوصی عربی دهم در کرج

اگر شما هم قصد دارید تا در آموزش‌های خصوصی عربی موسسه آموزشی پایدار شرکت کنید، می‌توانید از ویژگی برتر این موسسه یعنی مشاوره رایگان بهره ببرید. به این شکل که قبل از ثبت نام یک مشاور حرفه‌ای باسابقه به شما مشاوره رایگان می‌دهد که برای ثبت نام این کلاس چه تعداد جلسه، چند ساعت آموزش و چه مدرسی برای سطح عملی شما بهتر است.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: تدریس خصوصی عربی دهم در کرج، مدرس خصوصی عربی دهم، ضرورت تدریس خصوصی عربی دهم، مزیت کلاس خصوصی نسبت به گروهی، مدرس عربی دهم در موسسه آموزشی پایدار 

5/5 - (3 امتیاز)