سال دوازدهم برای دانش اموزان رشته های دبیرستانی سال بسیار مهم و حساسی است. زیرا آن ها در این سال هم امتحانات نهایی را باید پشت سر بگذارند و هم باید خود را برای کنکور آماده کنند. به همین دلیل هم همواره به دنبال یک کلاس تقویتی خوب می گردند، چه بسا بهتر که این کلاس یا آموزشگاه در شهر کرج باشد. آموزشگاه پایدار یکی از برگزار کننده های این سبک کلاس ها است و بهترین آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم (کنکور) در کرج محسوب می شود.

آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازهم (کنکور) در کرج

گفتیم که موسسه پایدار به عنوان بهترین آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم (کنکور) در کرج چندین سال است که فغالیت می کند. این موسسه کنکوری-تقویتی برای این که بتواند به دانش آموزان در راستای اموزش کمکی کرده باشد، سعی کرده است تا از بهترین اساتید زیست شناسی در کلاس هایش کمک بگیرید. همچنین فراهم آورده است که با برگزاری کلاس های گروهی و دریافت هزینه های کمتر برای این خدماتش، همه دانش آموزان تجربی بتوانند بدون داشتن دغدغه مالی در آن ها شرکت کنند.

معرفی مدرسین زیست شناسی آموزشگاه پایدار

  • استاد علی اکبر ضیایی
  • لیسانس زیست شناسی سلولی مولکولی
  • فوق لیسانس زیست شناسی سلولی و مولکولی
  • با بیش از 30 سابقه درخشان و بی بدیل تدریس زیست در بهترین مدارس تیزهوشان، فرزانگان و نمونه دولتی کشور
  • استاد تعداد بیشماری از دانش آموزان رتبه برتر کنکور و پزشکان موفق امروز کشور
  • مبدع روش‌های نوین تست زنی کنکور
  • نوآور در روش‌های تدریس خلاق و پویا

بیشتر بخوانید: بهترین راهکار رتبه برتر شدن کنکور انسانی

هزینه کلاس گروهی زیست دوازدهم در اموزشگاه پایدار

همانطور که در ابتدا گفتیم، آموزشگاه پایدار برای آن که بتواند سهم مفیدی در رشد و پیشرفت دانش اموزان داشته باشد مبلغ بسیار پایینی را برای کلاس گروهی زیست در کرج مشخص کرده است. این مرکز به عنوان بهترین اما ارزانترین آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم (کنکور) در کرج فعالیت دارد. شما می توانید برای این که از قیمت های کلاس گروهی مطلع شوید، با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید.

معرفی کتاب زیست شناسی دوازدهم

کتاب زیست شناسی دوازدهم، کتابی مهم برای پیشرفت دانش آموزان است. این کتاب شامل هشت فصل با عنوان های مولکول های اطلاعاتی، جریان اطلاعات در یاخته، انتقال اطلاعات در نسل ها، تغییر در اطلاعات وراثتی، از ماده به انرژی، از انرژی به ماده، فناوری های نوین زیستی و رفتارهای جانوران است. هر کدام از این فصل ها شامل زیر فصل های مرتبط هستند و دانش آموز باید برای موفقیت در کنکور آن ها را به خوبی یاد بگیرد.

ویژگی های کلاس گروهی خوب

  1. کلاس گروهی خوب باید بقدری منعطف باشد تا دانش آموز بتواند به راحتی جواب همه ی سوالاتش را دریافت کند.
  2. مدرس یا رهبر کلاس گروهی باید دارای مهارت‌ های رهبری موثر باشد تا بتواند گروه را به‌خوبی هدایت کرده و از تعاملات مثبت و محترمانه بین شرکت‌کنندگان اطمینان حاصل کند.
  3. یک کلاس گروهی خوب باید فرصت‌های مناسبی برای تعاملات فعال بین شرکت‌ کنندگان فراهم کند، از جمله گفتگو، تبادل نظر، همکاری و حل مسئله.4. کلاس گروهی باید دارای منابع و تجهیزات لازم برای انجام فعالیت‌ های گروهی باشد، از جمله فضای مناسب، تجهیزات صوتی و تصویری، وسایل نوشتاری و …

    5.  سیستم ارزیابی در کلاس گروهی باید عادلانه و شفاف باشد تا به شرکت‌کنندگان اجازه داده شود تا به‌خوبی پیشرفت خود را مشاهده کنند و از تجربه خود استفاده کنند.

مزایا شرکت در کلاس گروهی برای زیست شناسی دوازدهم

  1. در کلاس گروهی، شما می‌توانید مهارت‌ های همکاری و هماهنگی را با دیگران تقویت کنید و از تجربه همکاری در گروه برای حل مسائل و پروژه‌ های مختلف بهره ببرید.
  2. در محیط گروهی، شما فرصت دارید تا نظرات و ایده‌ های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از تبادل نظر و اندیشیدن گروهی برای بهبود فهم و دانش خود استفاده کنید.
  3. در کلاس گروهی، شما می‌ توانید با دیگران به صورت گروهی مسائل و مشکلات را حل کنید و از تجربه حل مسائل گروهی برای تقویت مهارت‌ های تفکر تحلیلی و مسئله‌محور استفاده کنید.
  4. شرکت در کلاس گروهی به شما این امکان را می‌ دهد که با حضور در محیط گروهی و تعامل با دیگران، انگیزه خود را برای یادگیری و پیشرفت حفظ کنید.
  5. در کلاس گروهی، شما می‌ توانید از پشتیبانی اجتماعی دانش‌ آموزان دیگر نیز بهره مند شوید و با داشتن همکاران و دوستان در محیط تحصیلی، به راحتی با مشکلات و چالش‌ های تحصیلی روبرو شوید.
  6. شرکت در کلاس گروهی به شما این امکان را می‌دهد که پیش از ورود به دانشگاه، با تجربه تعاملات گروهی و کار گروهی آشنا شوید و برای زندگی دانشگاه آماده شوید.

آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم (کنکور) در کرج | بهترین آموزشگاه کنکوری کرج

معایب کلاس گروهی نسبت به خصوصی

  1. در کلاس گروهی، ممکن است توجه معلم به هر دانش‌آموز به صورت فردی کمتر باشد و این موجب ایجاد مشکلات در فهم مطالب برای برخی دانش‌آموزان شود.
  2. در کلاس گروهی، احتمال وجود تفاوت‌های دانشی بین دانش‌آموزان بالا است و این ممکن است باعث ایجاد مشکلات در فرایند یادگیری برای برخی دانش‌آموزان شود.
  3. در کلاس گروهی، ممکن است زمان محدودی برای توجه به هر دانش‌آموز وجود داشته باشد و این موجب ناکافی بودن زمان تخصیص داده شده به هر دانش‌آموز شود.
  4. در کلاس گروهی، معلم ممکن است نقش فعال‌تری در اداره کلاس و رسیدگی به نیازهای هر دانش‌آموز نداشته باشد که این موجب افزایش مسئولیت‌ها و وظایف دانش‌آموزان شود.
  5. در کلاس گروهی، احتمال وجود اختلافات شخصیتی و رفتاری بین دانش‌آموزان بالاست که ممکن است باعث اختلال در فرآیند یادگیری گروهی شود.

سوالات متداول

هزینه کلاس گروهی زیست دوازدهم در کرج چقدر است؟

همانطور که در ابتدا گفتیم، آموزشگاه پایدار برای آن که بتواند سهم مفیدی در رشد و پیشرفت دانش اموزان داشته باشد مبلغ بسیار پایینی را برای کلاس گروهی زیست در کرج مشخص کرده است. این مرکز به عنوان بهترین اما ارزانترین آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم (کنکور) در کرج فعالیت دارد. شما می توانید برای این که از قیمت های کلاس گروهی مطلع شوید، با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید.

ویژگی کلاس گروهی خوب برای زیست شناسی چیست؟

کلاس گروهی خوب باید بقدری منعطف باشد تا دانش آموز بتواند به راحتی جواب همه ی سوالاتش را دریافت کند. مدرس یا رهبر کلاس گروهی باید دارای مهارت‌ های رهبری موثر باشد تا بتواند گروه را به‌خوبی هدایت کرده و از تعاملات مثبت و محترمانه بین شرکت‌کنندگان اطمینان حاصل کند. یک کلاس گروهی خوب باید فرصت‌های مناسبی برای تعاملات فعال بین شرکت‌ کنندگان فراهم کند، از جمله گفتگو، تبادل نظر، همکاری و حل مسئله. کلاس گروهی باید دارای منابع و تجهیزات لازم برای انجام فعالیت‌ های گروهی باشد، از جمله فضای مناسب، تجهیزات صوتی و تصویری، وسایل نوشتاری و ...

بهترین آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم (کنکور) در کرج کجا است؟

موسسه پایدار به عنوان بهترین آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم (کنکور) در کرج چندین سال است که فغالیت می کند. این موسسه کنکوری-تقویتی برای این که بتواند به دانش آموزان در راستای اموزش کمکی کرده باشد، سعی کرده است تا از بهترین اساتید زیست شناسی در کلاس هایش کمک بگیرید. همچنین فراهم آورده است که با برگزاری کلاس های گروهی و دریافت هزینه های کمتر برای این خدماتش، همه دانش آموزان تجربی بتوانند بدون داشتن دغدغه مالی در آن ها شرکت کنند.

مشاوره رایگان موسسه اموزشی پایدار

از دیگر مزیت های موسسه آموزشی پایدار این است که این آموزشگاه به دانش آموزانی که می خواهند در کلاس های گروهی یا خصوصی این مجموعه شرکت کنند، مشاوره رایگان ارائه می دهد. مشاوره رایگان این فضا را برای دانش آموز ایجاد می کند که در یک محیط رایگان و توسط افراد با سابقه و تحصیلکرده آنالیز شوند و با توجه به نیازهای شخصی که مشاور تشخیص داده است، در کلاس ها شرکت کنند. در اینصورت دانش اموز نقاط ضعف و قوتش را بطور کامل می شناسد و سپس اقدام به رفتن به کلاس های گروهی یا خصوصی می کند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم (کنکور) در کرج، معرفی کتاب زیست شناسی دوازدهم، هزینه کلاس گروهی زیست شناسی دوازدهم

5/5 - (1 امتیاز)