درس ریاضی از آن دروس مهم پر کاربرد برای دانش آموزان به خصوص دانش آموزان رشته ریاضی می باشد. یعنی شما چه رشته تجربی باشید و چه در رشته ریاضی تحصیل کنید، درس ریاضی برایتان مهم است و همواره برای یادگیری آن باید تلاش داشته باشید. تنها فرق این دو رشته در این است که در رشته ریاضی، این درس ضریبی بیشتر از رشته تجربی دارد.

بنابراین به علت اهمیت و سختی این درس، دانش آموزان همواره در تلاش اند که یک آموزشگاه کلاس گروهی ریاضی یازدهم در کرج را برای خودشان پیدا کنند که بتوانند با اطمینان کامل در کلاس های آن شرکت کنند. ما می خواهیم در این راستا شما را راهنمایی کنیم و بهترین آموزشگاه کلاس گروهی ریاضی یازدهم در کرج را معرفی کنیم که علاوه بر این کلاس، خدمات دیگری را هم برای دانش آموزان در نظر گرفته است.

آموزشگاه کلاس گروهی ریاضی یازدهم در کرج

راهنمایی که می خواهیم به شما بدهیم این است که موسسه پایدار بهترین آموزشگاه کلاس گروهی ریاضی در کرج می باشد و این خود می تواند بهترین کمک در طی دوران تحصیلی تان باشد. شاید بپرسید چطور؟ به این دلیل که آموزشگاه پایدار با بکار گیری بهترین اساتید دروس ریاضی و سایر دروس، ایجاد فضای آموزشی صحیح و آرام، تعیین قیمت های مناسب نسبت به سایر مراکز آموزشی و هزاران دلیل دیگر می تواند بهترین همراه شما در موفقیت های تحصیلی تان باشد.

نکاتی که در این آموزشگاه یاد خواهید گرفت، نه تنها برای کنکور سراسری و یا آزمون های مدرسه و تشریحی برایتان کاربرد دارد، بلکه در تقویت دروس سال های پیشین و موفقیت در دروس آینده دانشگاهی تان هم موثر خواهد بود. موسسه آموزشی ما در کنار کلاس های گروهی امکان شرکت در کلاس های خصوصی را فراهم آورده است تا هر دانش آموز بر اساس شرایط و هدف هایش بتواند انتخاب خوبی داشته باشد.

مدرسین ریاضی یازدهم در آموزشگاه پایدار

  • استاد مجید مشفقی
  • لیسانس و فوق لیسانس ریاضی محض
  • با بیش از 20 سال سابقه تدریس در مراکز تیزهوشان فرزانگان نمونه دولتی و مدارس برتر کشور
  • تدریس گام به گام، پایه‌ای و مفهومی ریاضی
  • طراح برتر سوالات ریاضی رشته ریاضی و تجربی
  • استاد برتر آموزش دهنده معلمان ریاضی کشور
  • صبور، پرانرژی، خلاق، اخلاق مدار و دقیق
  • استاد بسیاری از رتبه‌های تک رقمی دو رقمی کنکور ریاضی و تجربی

بیشتر بخوانید: چگونه در امتحانات نهایی موفق شویم؟

هزینه کلاس گروهی ریاضی یازدهم در کرج

یکی از مزیت هایی که در موسسه آموزشی پایدار برای دانش آموزان در نظر گرفته ایم این است که دانش آموز با پرداخت مبلغی بسیار اندک و متناسب بتواند در درس ریاضی به بالاترین موفقیت ها دست پیدا کنند. اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که برای تعیین دقیق قیمت ها، دانش آموز حتماً باید با مشاوران موسسه ما در تماس باشد و با سپس با بررسی شرایط مانند ساعات کلاس ها، تعداد جلسات و مواردی از این قبیل مقدار هزینه ها را مشخص کنند. پس بهتر است که با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنیم.

معرفی کتاب ریاضی یازدهم

  • فصل اول: هندسۀ تحلیلی و جبر
  1. درس اول: هندسه تحلیلی
  2. درس دوم: معادلهٔ درجهٔ دوم و تابع درجه دوم
  3. درس سوم: معادلات گویا و معادلات رادیکالی
  • فصل دوم: هندسه
  1. درس اول: ترسیم‌های هندسی
  2. درس دوم: استدلال و قضیهٔ تالس
  3. درس سوم: تشابه مثلث‌ها
  • فصل سوم: تابع
  1.  درس اول: آشنایی با برخی از انواع توابعپ
  2. درس دوم: وارون یک تابع و تابع یک به یک
  3. درس سوم: اعمال جبری روی توابع
  • فصل چهارم: مثلثات
  1. درس اول: واحدهای اندازه گیری زاویه
  2. درس دوم: روابط تکمیلی بین نسبت‌های مثلثاتی
  3. درس سوم: توابع مثلثاتی
  • فصل پنجم: توابع نمایی و لگاریتمی
  1. درس اول: تابع نمایی و ویژگی‌های آن
  2. درس دوم: تابع لگاریتمی و ویژگی‌های آن
  3. درس سوم: نمودارها و کاربردهای توابع نمایی و لگاریتمی
  • فصل ششم: حد و پیوستگی
  1. درس اول: فرایندهای حدی
  2. درس دوم: محاسبه حد توابع
  3. درس سوم: پیوستگی
  • فصل هفتم: آمار و احتمال
  1. درس اول: احتمال شرطی و پیشامدهای مستقل
  2. درس دوم: آمار توصیفی

آموزشگاه کلاس گروهی یازدهم در کرج - بهترین کلاس گروهی ریاضی در کرج

ویژگی های کلاس گروهی خوب برای ریاضی یازدهم

  • دارای مدرسی مورد اعتماد و با سابقه باشد.
  • مدرسی تحصیلکرده در زمینه تدریس داشته باشد.
  • قیمتی مناسب داشته باشد.
  • در فضایی آرام و اصولای برگزار شود.
  • ساعاتی منعطف داشته باشد تا دانش آموز دچار خستگی ذهن نشود.
  • فضای آن به نحوی باشد تا دانش آموز بتواند سوالاتش را بیان کند.
  • بازخورد هر دانش آموز نسبت به درس را، بطور صادقانه در اختیار والدین قرار دهد.

مزیت کلاس گروهی نسبت به خصوصی

یکی از مزیت های کلاس های گروهی این است که دانش آموز براساس شرایط محیط خودش را وفق می دهد و درس ها را یاد می گیرد. بطور کلی کلاس های گروهی می توانند سبب افزایش اعتماد بنفس دانش آموز شوند و دانش آموز زمان پاسخ به سوالات کنکور دچار استرس و اضطراب نشود.

ایجاد حس مسولیت پذیری نسبت به انتخاب های گروه و اجتماع هم از دیگر مزیت های کلاس گروهی می باشد که می تواند در دانش آموز اثر گذاری داشته باشد. زمانی که یک گروه بطور دسته جمعی یک هدف را دنبال کنند، می تواند باعث بالا رفتن انگیزه دانش آموزان و در نهایت موفقیت آن ها شود.

معایب کلاس گروهی نسبت به خصوصی

  • شلوغی کلاس ها و ازدیاد جمعیت
  • زیاد بودن عوامل حواس پرتی
  •  عدم هماهنگی دانش آموزان با برنامه های کل کلاس
  • اختلاف نظر با دانش آموزان دیگر
  • عدم گرفتن ارتباط صحیح با مدرس

سوالات متداول

چرا آموزشگاه پایدار بهترین آموزشگاه برای کلاس گروهی ریاضی در کرج است؟

به این دلیل که آموزشگاه پایدار با بکار گیری بهترین اساتید دروس ریاضی و سایر دروس، ایجاد فضای آموزشی صحیح و آرام، تعیین قیمت های مناسب نسبت به سایر مراکز آموزشی و هزاران دلیل دیگر می تواند بهترین همراه شما در موفقیت های تحصیلی تان باشد. نکاتی که در این آموزشگاه یاد خواهید گرفت، نه تنها برای کنکور سراسری و یا آزمون های مدرسه و تشریحی برایتان کاربرد دارد، بلکه در تقویت دروس سال های پیشین و موفقیت در دروس آینده دانشگاهی تان هم موثر خواهد بود.

هزینه کلاس گروهی ریاضی در کرج چقدر است؟

یکی از مزیت هایی که در موسسه آموزشی پایدار برای دانش آموزان در نظر گرفته ایم این است که دانش آموز با پرداخت مبلغی بسیار اندک و متناسب بتواند در درس ریاضی به بالاترین موفقیت ها دست پیدا کنند. اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که برای تعیین دقیق قیمت ها، دانش آموز حتماً باید با مشاوران موسسه ما در تماس باشد و با سپس با بررسی شرایط مانند ساعات کلاس ها، تعداد جلسات و مواردی از این قبیل مقدار هزینه ها را مشخص کنند. پس بهتر است که با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنیم.

آیا امکان دریافت مشاوره از موسسه پایدار قبل از شرکت در کلاس ها وجود دارد؟

قبل از شرکت در کلاس های گروهی ریاضی یازدهم در آموزشگاه پایدار دانش آموزان می توانند جهت آگاهی بهتر و بیشتر نسبت به این کلاس ها، از ویژگی مشاوره رایگان موسسه ما بهره مند شوند. به نحوی که دانش آموز می تواند بطور حضوری و یا تلفنی با مجموعه ما ارتباط بگیرید و پس بیان اهداف و ویژگی های مد نظرشان برای یادگیری این درس، توسط مشاوران تحصیلی مجموعه ما مشاوره شود. ما در این مشاوره رایگان سعی می کنیم که براساس اهداف تان بهترین پیشنهادها را جلوی پایتان قرار دهیم تا در انتخاب، تصمیم راحتی بگیرید. 

دریافت مشاوره رایگان از آموزشگاه پایدار

قبل از شرکت در کلاس های گروهی ریاضی یازدهم در آموزشگاه پایدار دانش آموزان می توانند جهت آگاهی بهتر و بیشتر نسبت به این کلاس ها، از ویژگی مشاوره رایگان موسسه ما بهره مند شوند. به نحوی که دانش آموز می تواند بطور حضوری و یا تلفنی با مجموعه ما ارتباط بگیرید و پس بیان اهداف و ویژگی های مد نظرشان برای یادگیری این درس، توسط مشاوران تحصیلی مجموعه ما مشاوره شود. ما در این مشاوره رایگان سعی می کنیم که براساس اهداف تان بهترین پیشنهادها را جلوی پایتان قرار دهیم تا در انتخاب، بهتر عمل کنید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه کلاس گروهی ریاضی یازدهم در کرج، مدرسین ریاضی یازدهم در آموزشگاه پایدار، ویژگی های کلاس گروهی خوب برای ریاضی یازدهم

5/5 - (1 امتیاز)