درس حسبان یکی از دروس مهم در رشته ریاضی و فیزیک است. دانش آموزان این رشته تلاش زیادی برای فراگیری درس حسابان می کنند. که گاهی این تلاش ها نمی تواند برای آن ها مسمر ثمر واقع شود. ازاین رو به کلاس های تقویتی روی می آورند. حالا مهم اینجاست که کدام آموزشگاه کلاس گروهی حسابان یازدهم در کرج را برگزار می کند. ما به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزشگاه کلاس گروهی حسابان یازدهم در کرج

حتماً برای شما هم این سوال پیش آمده است که از کجا یم مرکز آموزشی خوب و معتبر پیدا کنم؟ یا شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید در کلاس های تقویتی شرکت کنید اما نگران هزینه های زیاد این سبک کلاس ها باشید. ما در این مقاله بهترین آموزشگاه کلاس گروهی حسابان یازدهم در کرج را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به اهداف تان نزدیک تر شوید.

انتخاب ما برای شما آموزشگاه پایدار در شهر کرج می باشد. مزایای زیادی وجود دارد که شما در آموزشگاه پایدار می توانید از آن ها بهره مند شوید مانند قیمت های مناسب، حضور مدرسین با سابقه، وجود فضای آموزشی بسیار مناسب امن و آرام و هزاران مزیت دیگر که نیازمند است تا با حضورتان در این مرکز مطلع شوید.

مدرس حسابان یازدهم در آموزشگاه پایدار

  • استاد مجید مشفقی
  • لیسانس و فوق لیسانس ریاضی محض
  • با بیش از 20 سال سابقه تدریس در مراکز تیزهوشان فرزانگان نمونه دولتی و مدارس برتر کشور
  • تدریس گام به گام، پایه‌ای و مفهومی ریاضی
  • طراح برتر سوالات ریاضی رشته ریاضی و تجربی
  • استاد برتر آموزش دهنده معلمان ریاضی کشور
  • صبور، پرانرژی، خلاق، اخلاق مدار و دقیق
  • استاد بسیاری از رتبه‌های تک رقمی دو رقمی کنکور ریاضی و تجربی

هزینه کلاس گروهی حسابان یازدهم

آموزشگاه پایدار جهت رفاه حال خانواده ها و درک ان ها در شرایط اقتصادی فعلی فراهم آورده است که دانش آموزان با پرداخت مبلغی اندک بتوانند در کلاس های گروهی حسابان یازدهم شرکت کنند. نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که ابتدا باید تعداد جلسات کلاس و ساعات کلاس ها را براساس اهداف تان مشخص کنید تا در نهایت بشود قیمت ها را محاسبه کرد.

ویژگی های کلاس گروهی خوب برای حسابان یازدهم

  1. امکان ایجاد یک محیط آموزشی متعامل و فعال
  2.  توجه به نیازهای مختلف دانش‌آموزان و ارائه راهکارهای متنوع برای حل مسائل
  3.  استفاده از روش‌های تدریس متنوع برای جلب توجه دانش‌آموزان
  4. ایجاد فضای آموزشی که از نظر اجتماعی و روانشناختی برای دانش‌آموزان جذاب و مفید باشد
  5. توجه به ارتقاء مهارات انتقادی و تحلیلی دانش‌آموزان
  6.  ارائه فرصت‌های یادگیری گروهی و همکاری در تحلیل و حل مسائل
  7.  استفاده از فناوری‌های نوین برای ارتقاء فرآیندهای آموزشی
  8.  توجه به ارتقاء مهارات کاربردی و عملی دانش‌آموزان در حسابداری
  9. ایجاد فضای آموزشی مناسب برای تقویت همکاری و تعامل اجتماعی دانش‌آموزان
  10.  توجه به ارتقاء مهارات حل مسئله و تصمیم‌گیری در دانش‌آموزان

بیشتر بخوانید: چگونه در رشته پزشکی قبول شوم؟

مزیت کلاس گروهی نسبت به خصوصی

  •  توسعه مهارت‌ های اجتماعی: در کلاس گروهی، دانش‌ آموزان با یادگیری در گروه‌ های کوچک و بزرگ، مهارت‌ های همکاری، ارتباط و تعامل اجتماعی خود را تقویت می‌کنند.
  • انگیزش بیشتر: در محیط گروهی، دانش‌ آموزان ممکن است انگیزه بیشتری برای یادگیری داشته باشند، زیرا احساس می‌ کنند که به دیگران نیاز دارند و در عین حال مسئولیتی نسبت به گروه دارند.
  • توسعه مهارت‌ های تعاملی: دانش‌ آموزان در کلاس گروهی می‌ توانند مهارت‌ های ارتباطی، گفتاری و گوش دادن خود را بهبود بخشند.
  • ارائه نقطه نظرهای متعدد: در کلاس گروهی، دانش‌آموزان از نقطه نظرهای مختلف دیگران آگاه می‌ شوند و این موجب توسعه تفکرات و دیدگاه‌ های جدید می‌ شود.
  •  آموزش همکاری و تعامل: در کلاس گروهی، دانش‌ آموزان یاد می‌ گیرند که چگونه با دیگران همکاری کنند و از تجربیات همدیگر بهره ببرند.
  • تقویت مهارت‌ های حل مسئله: در کلاس گروهی، دانش‌آموزان با حل مسائل به صورت گروهی، می‌ توانند مهارت حل مسئله خود را بهبود بخشند.

آموزشگاه کلاس گروهی حسابان یازدهم در کرج + بهترین آموزشگاه کنکور در کرج

معایب کلاس گروهی نسبت به خصوصی برای حسابان یازدهم

  • عدم توجه فردی: در کلاس گروهی، ممکن است دانش‌آموزانی که نیاز به توجه فردی دارند، از توجه معلم یا همکلاسی‌ های خود محروم شوند.
  • نقص در توجه به نیازهای خاص: نیازهای خاص دانش‌ آموزان مانند دانش‌ آموزان با ناتوانی‌ های یادگیری یا دانش‌آموزان با استعداد ویژه ممکن است در کلاس گروهی نادیده گرفته شود.
  • مشکلات مدیریتی: مدیریت گروه‌ های بزرگ ممکن است چالش‌برانگیز باشد و معلم باید تلاش کند تا همه دانش‌ آموزان را در چارچوب زمانی معین بهره‌مند کند.
  • کاستی در پیگیری فردی: در کلاس گروهی، پیگیری و ارزیابی فردی دانش‌ آموزان ممکن است دشوار باشد و به دلیل حجم بالای دانش‌ آموزان، این مسئله کمتر توجه شود.
  • احتمال تأخیر در پیشرفت: برخی دانش‌آموزان ممکن است در گروه‌ های بزرگ، احساس کنند که پیشرفت شخصی آن‌ ها به تأخیر افتاده است.

بودجه بندی حسابان یازدهم

  • فصل اول : جبر و معادله
  1. درس اول : مجموع جملات دنباله‌های حسابی و هندسی
  2. درس دوم : معادلات درجه دوم
  3. درس سوم : معادلات گویا و گنگ
  4. درس چهارم : قدر مطلق و ویژگی‌های آن
  5. درس پنجم : آشنایی با هندسه تحلیلی
  • فصل دوم : تابع
  1. درس اول : آشنایی بیشتر با تابع
  2. درس دوم : انواع توابع
  3. درس سوم : وارون تابع
  4. درس چهارم : اعمال روی توابع
  • فصل سوم : توابع نمایی و لگاریتمی
  1. درس اول : تابع نمایی
  2. درس دوم : تابع لگاریتمی و لگاریتم
  3. درس سوم : ویژگی‌های لگاریتم و حل معادله‌های لگاریتمی
  • فصل چهارم : مثلثات
  1. درس اول : رادیان
  2. درس دوم : نسبت‌های مثلثاتی برخی زوایا
  3. درس سوم : توابع مثلثاتی
  4. درس چهارم : روابط مثلثاتی مجموع و تفاضل زوایا
  • فصل پنجم : حد و پیوستگی
  1. درس اول : مفهوم حد و فرآیندهای حدی
  2. درس دوم : حدهای یک طرفه (حد چپ و حد راست)
  3. درس سوم : قضایای حد
  4. درس چهارم : محاسبه حد توابع کسری
  5. درس پنجم : پیوستگی

سوالات متداول

هزینه کلاس گروهی حسابان یازدهم در کرج چقدر است؟

آموزشگاه پایدار جهت رفاه حال خانواده ها و درک ان ها در شرایط اقتصادی فعلی فراهم آورده است که دانش آموزان با پرداخت مبلغی اندک بتوانند در کلاس های گروهی حسابان یازدهم شرکت کنند. نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که ابتدا باید تعداد جلسات کلاس و ساعات کلاس ها را براساس اهداف تان مشخص کنید تا در نهایت بشود قیمت ها را محاسبه کرد.

کلاس های گروهی نسبت به خصوصی معایبی دارند؟

در کلاس گروهی، ممکن است دانش‌آموزانی که نیاز به توجه فردی دارند، از توجه معلم یا همکلاسی‌ های خود محروم شوند. نیازهای خاص دانش‌ آموزان مانند دانش‌ آموزان با ناتوانی‌ های یادگیری یا دانش‌آموزان با استعداد ویژه ممکن است در کلاس گروهی نادیده گرفته شود.

آیا آموزشگاه پایدار به دانش آموزانی که قصد شرکت در کلاس های گروهی را دارند مشاوره ارائه می دهد؟

اگر هنوز هم برای شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاه پایدار شک دارید، یا اگر هنوز هم مدرسین این کلاس را نمی شناسید، می توانید از مشاوران آموزشگاه ما کمک بخواهید. ما فراهم آورده ایم که در قالب یک جلسه مشاوره رایگان با بهترین مشاوران تحصیلی کرج ارتباط بگیرید.

مشاوره رایگان آموزشگاه پایدار

اگر هنوز هم برای شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاه پایدار شک دارید، یا اگر هنوز هم مدرسین این کلاس را نمی شناسید، می توانید از مشاوران آموزشگاه ما کمک بخواهید. ما فراهم آورده ایم که در قالب یک جلسه مشاوره رایگان با بهترین مشاوران تحصیلی کرج ارتباط بگیرید.

برای مثال یکی از مواردی که در این کلاس ها بررسی می شود این است که آیا سبک کلاس های گروهی برای شما مناسب هستند یا خیر. مشاوره رایگانی که به شما ارائه می شود می تواند شامل نکات بسیاری باشد که بسیاری از مرکزهای آموزشی دیگر در قبال دریافت هزینه به شما ارائه می دهند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه کلاس گروهی حسابان یازدهم در کرج، مزیت کلاس گروهی نسبت به خصوصی، معایب کلاس گروهی نسبت به خصوصی

5/5 - (2 امتیاز)